Reserva i compra d'entrades de Les Santes

Enguany, a Mataró, viurem Les Santes! Gaudirem d’una programació rica en música, espectacles i cultura popular. Ens hem hagut d’adaptar a la normativa vigent per prevenir la covid-19, i l’assistència als actes haurà de ser amb aforament limitat, entrada preassignada i els assistents hauran d’estar asseguts. Però l’essència hi serà, i entre tots i totes seguirem fent de Les Santes una gran festa! Tindrem els espais de la festa distribuïts per tota la ciutat, i de la gran majoria dels actes es faran diverses funcions i fins i tot diversos dies.

L'ajuntament ha fet un gran esforç per oferir un sistema d'obtenció d'entrades just i accessible per a tota la població. Hi haurà un període llarg de reserva d'entrades, fins al 9 de juliol. La reserva es podrà fer per Internet o bé presencialment. Si s'escau, hi haurà un sorteig, i un preu simbòlic per entrada per evitar absentisme. I finalment un control i seguiment de les inscripcions, pagaments i l'alliberació d'entrades per aconseguir la màxima ocupació. Una festa per a tothom!

RESERVA: Del 14 de juny al 9 de juliol

No cal córrer! Podeu mirar-vos tranquil·lament el programa, organitzar-vos i anar fent les inscripcions de reserva. No per fer-ho primer teniu l'entrada assegurada, ja que si hi ha més demanda que oferta de seients per un acte, hi haurà un sorteig.

Es podrà fer una reserva d’entrades:
Virtualment a través del web www.lessantes.cat
Presencialment a les oficines de Cultura (c. de Sant Josep, 9, de dilluns a divendres de 9 a 14 h)

 La demanda està limitada:

  • 6 entrades com a màxim
  • Només una petició per acte: s’haurà d’escollir només un dia i una hora entre les diverses funcions existents
  • Les dades necessàries per efectuar la reserva seran:
    • Nom i cognoms de totes les persones assistents. Els nens i nenes més grans d’un any caldrà que reservin seient
    • Adreça electrònica de contacte
    • Telèfon de contacte
    • DNI dels assistents. En el cas dels menors que no en tinguin, haurà de constar-hi el d’un adult responsable. El DNI es podrà sol·licitar en el moment de l'accés a l'acte.

CONFIRMACIÓ RESERVA: Entre el 10 i el 12 de juliol

CAS A) En els actes en què el nombre de reserves no superi les places disponibles els titulars de la reserva rebreu un correu electrònic que confirmarà les vostres entrades. Per completar el procés caldrà abonar 1 euro per entrada
 

CAS B) En els actes en què hi hagi hagut més demanda d’entrades que l’aforament previst, hi haurà un sorteig entre les reserves. Per completar el procés caldrà abonar 1 euro per entrada. Les reserves que no quedin seleccionades al sorteig passaran a formar part d’una llista d’espera.
 
         

Si la reserva s’ha fet telemàticament, rebreu la confirmació a través d’un correu electrònic. 
Si la reserva l’heu fet presencialment, la comprovació també l’haureu de fer presencialment.

PAGAMENT: Del 13 al 16 de juliol

Període per fer efectiu el pagament de les entrades. En aquest moment caldrà tornar a facilitar el DNI. En el cas dels menors que no en tinguin, haurà de constar-hi el d’un adult responsable. El DNI es podrà sol·licitar en el moment de l'accés a l'acte.

  • Si heu fet la reserva telemàticament, podreu pagar amb targeta de crèdit a través de l’enllaç que hi haurà al correu electrònic de confirmació de la reserva.
  • Si heu fet la reserva presencialment, caldrà tornar presencialment a fer el pagament, amb targeta de crèdit o bé en efectiu.

NOVES ENTRADES: A partir del 17 de juliol

Les reserves que no hagin estat pagades el dia 17 de juliol quedaran anul·lades i s’alliberaran els seients. En el cas que hi hagi llista d’espera, se seguirà estrictament l’ordre sorgit a partir del sorteig de les reserves i les persones titulars de la reserva rebran un correu electrònic per fer el pagament i completar el procés.

En el cas que algun acte s'hagi de suspendre a causa de la pluja o d'altres raons imprevistes es retornarà l'import de les entrades a través del mateix procediment amb què es va fer la compra.