Sessió de discjòquei prèvia a La Ruixada. Òscar García havia punxat a la mítica discoteca Nivell 2 de Mataró, i actualment és DJ resident a The Ugly Mug.
En aquesta sessió farà un viatge musical per les cançons des dels anys 80 del segle passat fins a l'actualitat, destacant-ne els èxits de les dècades dels 80, 90 i 2000.